torsdag 30 juni 2011



Gårdagen va mys i högsta grad. Köpte vattenmelon å brieost å satte oss på ängen precis som planerat. Joel å Kristin kom också å joinade ett tag. AnnaE, Kristin å Joel drog hemåt vid 18tiden, medans jag å AnnaL låg kvar tills närmare halv åtta. Blev sugen på ett glas vin, så vi gick upp till mig å satt ute på balkongen ett bra tag. Allmänt skitsnack är alltid trevligt. Bokade gotlandsresan också så det är gjort. Underbart i tell you. Blir borta längre än förra sommaren också, vilket känns hur bra som helst.


Gjorde bort träningen i morse också. Såååå skönt att ha det bortgjort. Så då slipper jag tänka på det ikväll. Hoppas på att mina skor på Nelly ska dimpa ner på posten snart så jag kan hämta dom. Borde ju inte vara så länge kvar men man vet aldrig. (note to self: sluta köp skor).


Nu drar jag hemåt och ser vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda. Fint väder är det iallafall så ute måste man ju hänga!

Inga kommentarer: