onsdag 29 juni 2011

Hade faktiskt en ganska bra dag igår. Jobbet flöt på och alla va liksom glada. Förutom en liten detalj under dagen så blev kvällen hur bra som helst. Körde intervall-löpning i en superbacke i skogen bakom mig, upp å ner å upp å ner osv osv. 8 gånger blev det. Sjukt trött blev jag. Efter det löpte jag runt i skogen. Det är sååå mysigt. Bara jag, musiken och naturen. Rensa tankarna.

Efter det blev det lite tråkigheter, men när jag hämtat mig, fick jag en vän på besök så vi tog oss en GT i solen på balkongen innan det bar av för lite beachvollyboll-spel. Alltid lika kul, och det är sjukt hur jobbigt det kan vara egentligen (eller så har man bara sjukt dåligt kondis:) ).

Ikväll får jag finbesök som det ser ut. Få prata ut lite. Sola lite på ängen nedanför "berget", kanske köpa lite vattenmelon eller så. Få bli min middag isf ;). AnnaL ska nog också med i guess :) Vi pratade om det igår. Sen ska jag å hon boka GOTLAND i sommar. Fyfaan vad jag längtar. bort bort bort :) Träffa alla härligt gottlänningar. :)

Näe, måste väl jobba lite.. (eller gå ut å sola, beror på ;) ) .
Hadé.

Inga kommentarer: