måndag 20 juni 2011

Känner mig lite less över att folk kan vara sådanna översittare i vissa lägen. Det gillas inte.
I övrigt så såg jag en film helt själv igår. Det är inte speciellt ofta det händer. Har inte tålamod till att sitta själv å kolla på filmer. Men iaf, jag bölade mig nog igenom 90 minuter av de typ 120 minutrarna i filmen. Helt galet. Jag är så sjukt känslig tydligen. Inte när jag själv gör illa mig, men jag är asblödig när det gäller glädje och lycka hos andra osv. Galet.

Fick iaf en påminnelse idag om vad jag skulle gjort igår. VISSTE att det var nånting :P Skulle förbi Jens garage så han kunde ta en titt på min fläkt i bilen. ACn pajja för nån vecka sen, och nu när den är bytt och allt va fixat så pajja visst fläkten. It sucks. Speciellt nu på sommarn.

Bodyattack ikväll. Är sjukt trött och halvirriterad just nu, men jag vet ju att det brukar kännas sååå mkt bättre när man tagit sig igenom skiten :)

Inga kommentarer: