fredag 9 december 2011

Fredag är äntligen här! Har haft fredag i typ 2 dagar nu ;P. Blir att promenera hem typ 09.45 eftersom jag har lägenhetsbesiktning kl 10. Sjukt nervös över hur dyrt det kanske kommer bli. Måste ju dessutom byta lås,(och jag fick en lapp om att det kan kosta mellan 1000 å 3500 kr) men eftersom det inte är jag som tappat bort nyckeln så tänker inte jag betala det, utan det får personen som tappade nyckeln göra. Får se vad hon säger om resterande "skador".

Sen kommer Rally till mig idag. Känns sjukt bra faktiskt. Har ju som vant mig vid att ha hund nu så det är himla tomt hos mig nu när Noppe åkt hem till husse. Ingen som kommer och blir lycklig vid dörren när jag kommer hem från jobbet på dagarna.

Träning ikväll innan jag tar helg. Vilodag imorgon. Blir stan och påbörja julklappsköpen (jaaag har inte ens köpt en ända liten pinal ännu) och sen julmarknad på forslunda efter det. Blir säkert mysigt.

På söndag flyttar jag från lägenheten och blir Obbolabo igen. Känns sjukt konstigt.

Inga kommentarer: