torsdag 8 december 2011


Snön har äntligen kommit. Börjar få liiiite vinterkänsla iallafall. Det knastrar under fötterna när man är ute. Hur mysigt som helst. Nu är jag sugen på att göra snöbubbar, snöänglar och allt som hör till. (undra vilken unge jag ska "sno" föratt få leka i snön;) ). Nu är det bara snowboardsäsongen som saknas. Ooooh vad jag längtar tills permiäråket.

Har ju även ett mission att lära Hanna åka i vinter. Och tur för henne att snön kom, för jag tyckte att det var en bra idé att sätta hjul på brädan så hon får åka nedför en brant asfaltsbacke istället ;). Man ska lära sig den hårda vägen ;D !

Såå, snö kom! Backar öppna er! And i´ll be there. Dethär ska bli ett snowboardsår för mig. Förra året åkte jag typ..... 2 gånger! Skandal... Men jag har så få vänner som tycker det är kul. Men.... nu ska ju Hanna lära sig, så då ska jag dra med henne :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeeen! Du ville ju aldrig följa med förra året när vi åkte :P
Men i år SKA du med. Inge val har du! :)/ Julia