tisdag 13 december 2011

Idag var vi på julbord med jobbet ute i skeppsvik. Hur gott som helst och jag åt så mycket så jag trodde jag skulle spricka efteråt. Chokladmousen (hurfanstavasdet) var tooo die for! Och med bären till vart det verkligen bäst. Knäcken va döögooa också. Laxen, köttet mm.. yummie. Självklart blev det ju bäst som alltid med Hille, Renita, Tove och Sara också.





Träningen ikväll var gaaaaaaaaaalet kul. Trodde jag skulle få sota för all julmat, men jag hade energi som aldrig förr och det kändes som att jag skulle kunna hålla på hur länge som helst. Nu ryktas det om att julgranen på nyvik ska kläs. Sen ska jag försöka komma isäng i tid ikväll så det blir onsdag fort. Då ska jag och världens bästa vän Anna åka å se Magnus Betnér. Efter träning förståss.

Inga kommentarer: