onsdag 21 december 2011

Onsdag och tre dagar kvar till julafton. Har typ noll julkänsla känns det som, och har helt tappat bloggsuget. Det händer inte så mycket spännande helt enkelt.

I helgen hängde jag mest runt på stan på dagarna och kollade efter de sista julklapparna, och i söndags blev det även bio. Träningen flyter på och jag har börjat inse att jag tänker fara på attacken på måndagar även fast jag har kursen. Hoppar jag strechingen så borde jag kunna vara på kursen kvart i sju (vi börjar halv)... Våran kursledare är aaaallltid sen, och kommer typ alltid kvart i, så då tänker jag också börja göra det. punkt slut. Jag saknar attacken så hemskt mycket.

Jag hoppas verkligen att nyår blir som det är tänkt också. Vore så himla skönt att fara från stan. Jag tycker nyår är överskattat, så är det bara!

Inga kommentarer: