fredag 9 december 2011

Fredagar har nog kommit till att bli min "veckans.sämsta.kväll"-dag. Blev Cxworx ist för pump eftersom det va strömavbrott när vi kom dit på övervåningen, men de funka på nedre våningen. Det är bra träning så det var helt okej.

Känner mig irriterad och jag vet inte riktigt varför. Eller, jo. Lite kanske men ändå. Känner inte sug efter att göra typ nånting och det är kaos i lägeheten så jag känner inte föratt vara här heller. Snöstorm ute (jag är apglad över att det kommit så mkt snö, men det behöver fan inte blåsa vågrätt samtidigt). Rally måste ut. Jag jobbar i helgen. Har fullt upp i morgon känns det som. Bläääh! Ett badkar skulle sitta fint. Då hade jag legat där ungefär hela kvällen.

Det är spöken i mitt huvud hela tiden känns det som. Irriterande spöken. Så ikväll stannar nog jag och Rally hemma. Kanske går å köper naturgodis om jag orkar och ser idolfinalen innan jag typ stänger av mobilen och gå å lägger mig. Så känns det just nu.

Död åt fredagkvällar. Vi hörs väl imorgon!

Inga kommentarer: