onsdag 7 december 2011

Gårdagen somsagt. Kan fortfarande inte förstå hur fort saker och ting kan gå. Som ni vet har ju jag varit hundvakt till världens finaste Noppe. Simons ena hund, pga att hans tik mira löpte.(det blev lite jobbigt för stackarn;) ). Planen var att jag skulle ha honom tills på fredag, men igår eftermiddag ringde Simon och tänkte komma och hämta Noppis. Jaså, tänkte jag. Hon har slutat löpa redan. Sen hörde jag på honom att något inte var rätt till. Då visade det sig att Mira avlidit i soffan när Simon kom hem från jobbet. Ingen vet riktigt vad som hänt, eller hur. Jag tycker det är helt sjukt. Hur fort det kan gå. Och hur hemskt det är. Hon var ju bara liten än. Det ska inte få hända. Så jag känner verkligen med Simon och skickar alla mina tankar till honom!

I övrigt är min lägenhet inte riktigt sig lik just nu. Viktor hämtade min soffa och vardagsrumsbord idag så jag har flyttat sängen så det är som soffa. Inget bord heller så jag får freestyla lite med de få möbler jag har hemma. Ena garderoben med kläder är tömd. Och det är sjukt svårt att veta vilka kläder jag kommer att behöva de tre veckor jag bor i Obbola. (det är ju både julafton och nyår under den tiden). Men krisar det får jag väl bara köpa nytt ;)



Hej hej, från "sängsoffan" där jag lär

bo den tiden som är kvar här hemma ;D

Inga kommentarer: