lördag 3 december 2011

Gårkvällen var kanske inte världens bästa fredagkväll. Såg EMlottningen å de va väl lite mer spännande än jag trott men hur som. Senare på kvällen fick jag en käftsmäll av mig själv och mina egna tankar och bröt väl halvt ihop ett tag. Jag är så sjukt lättlurad så det är makalöst. Jag skulle behövt gå en "lärdigsägaifrån"-kurs. Är så himla glad att jag har Noppe just nu. Han myste med mig hela kvällen. Gick ut på långpromenad samtidigt som jag tillbringade sammanlagt kanske 4 timmar i telefon. Först med AI och sen med M.

Skulle egentligen varit på Attacken just nu. Men jag hade halvont i halsen när jag vaknade, gick ut med Noppis och lekte med pinnar och bollar, och hade fortfarande ont i halsen när jag kom hem, så jag skippade det. Blivit bättre just nu, men jag ger gärnet på boxningen i morgon istället.

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar för julmys på Röbäck hela dagen. Noppe följer självklart med. Det ska bakas och pratas och skrattas och mysas. Lördagen måste bli bättre än fredagen. Men det är nog inte så svårt.

1 kommentar:

Häni sa...

Men tussan då! Ska ja sopa på nån åt dig? Pussis