tisdag 7 februari 2012

Äntligen... har jag städat efter helgens bravader.

Det blev fest somsagt. Med alldeles för mycket alkohol för mig. Dricker ju aldrig nuförtiden så därför tror jag alltid att jag tål lika mycket som förut när det var fest flera gånger i veckan. Huvva, jag förstår inte hur jag orkade.

Var tänkt att alla skulle ut på krogen dessutom, men det blev inte av. Tror de som inte däckade i soffan drog iväg där vid 04-05 nångång. Jag som skulle ta det lugnt. ;p

Bilen är på lagning. Får hämta den i morgon. Besikta den på torsdag så då tycker jag att ni alla kan hålla en tumme eller två föratt den ska gå igenom !

Sen hade jag gärna bjudit på lite bilder från festen.... om det fanns några. Brukar vara Anna som är superwoman när det gäller att ta kort, men hon va ju i Piteå å härja den jäveln, så det blev inge av ;P

2 kommentarer:

Anna sa...

hahaa i helgen ska jag finnas där och ta massa kort! ;)

Sandra sa...

Haha, i helgen? Jag tänker INTE festa i helgen. Just so you know ;p