måndag 20 februari 2012

Måndagkväll. Ett grymt attackpass gjort och jag känner mig inte alls speciellt nöjd. Jag gav verkligen gärnet på träningen så det är inte därför. Känner mig allmänt uppblåst och ful å allt dedär. Inne i en dålig period. Där allt bara blir fel. Man känner sig inte tillräcklig, varken på jobbet eller hemma. Känns som jag gör allt jag kan göra föratt få alla att bli nöjda, men när det aldrig känns som man får beröm eller liknande så tappar man suget och jag förlorar det lilla självförtroende jag har.

Jag är duktig på att surra å verka glad å happy hela tiden även fast jag är allt annat än just det. Just nu saknar jag någon som skulle kunna sitta här bredvid och bara ta all skit jag skulle vilja få ut. Men men. Man är aldrig nöjd med sig själv. Och det är nog bra. För då skulle man väl sluta med allt tillsist.

Näe, massa deppsurr. Önskar att jag kunde få känna mig tillräcklig. Men det lär man väl aldrig göra.

Ny dag i morgon. Utbildning på jobbet. Blir kul med något nytt.

Inga kommentarer: