torsdag 2 februari 2012

Igår va det träningsvila och mys med mina fina hjärtan hela kvällen. Mamma ringde och sa att hon skulle komma förbi "med en grej". Jag har länge sagt att jag velat ha denhär väskan, men föratt få den ska man köpa årskort på Träna innan 31/1. Och jag har ju redan ett så jag behöver inget just nu. Men då hade mamma, innan hon skulle gå på sitt nattpass igår, åkt enkomt till Träna och köpt väskan till mig. Hur gulligt är inte det?!? På riktigt. Jag blir nästan tårögd när jag tänker på hur underbar mamma jag har.

Du är värd allt guld i världen älskade älskade mor! All kärlek till dig, och jag vet inte på riktigt vad jag hade gjort utan dig och Mats.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu gitt ja ju till å grin. Tack för dom fina orden. Kram mor.

Anonym sa...

Jamen nu gitt ju jag å grin. Så vackra ord till en fin mamma.
Kramar
Mostra