söndag 12 februari 2012

Somsagt. Tog ju med mig Ebba på bräntis idag i det underbara vädret. Tur jag har nån som vill leka med mig sånahär dagar ;)! Sen blev jag bjuden på semmelfika hos Umefjords efteråt där även familjen Wahlström var. Alltid lika trevligt :) Vet inte hur många gånger jag har skrivit hur mycket jag älskar min släkt ;p.

Har varit på Pump nu i kväll dessutom, så det har varit en riktigt bra dag och jag känner mig sjukt taggad på den kommande veckan. Vet inte om det har att göra med att jag är ledig på fredag och att vi åker till sorsele på torsdagkväll :D :D !


Bilder från dagen.

(vet inte varför vissa kort blev så konstiga när jag la

upp dom här :/ )








Markus & Edit var också där :)







Ebba, Jag & Edit. Röda om kinderna efter en heldag

ute, och massor av lek hemma hos dom!

Inga kommentarer: