onsdag 29 februari 2012

Sitter och längtar galet mycket utomlands. Vill spontanboka en resa å ba dra. Få lite färg på kroppen så man inte går omkring och ser ut som ett lik jämt. Kollat igenom kort från egypten och turkiet nu och verkligen längtar till sol, värme, bad och nya bekantskaper. Hilde och Cato som vi träffa i Turkiet va ju awesome. Sen va vi iofs allmänt rätt boring i Egypten, och det var bara jobbigt att vara ute där. Men där gjorde det klarblåa vattnet och solskenet resan värd. Resan ut till mayhmayaön va helt underbar. Snorklingen och allt som hörde till den dagen. Det är det bästa minnet från resan - helt klart.

Näe, man ska inte kolla på kort när denhär kvällen blev så dyster. Börja må pissdåligt här på kvällkvisten. Kräktes en skvätt, men nu mår jag mycket bättre. (och NEJ, jag är inte preggo) Så noll träning blev det. Har kurs i morgon så jag får se hur jag ska kunna trycka in träningen i det pressade tidsschemat just imorgon.

Äh, jag är egentligen bara sjukt less. Plus att fittsverige gör självmål helt plötsligt. Vad händer där ?!?!?!? Näe, tror fan ja går å lägger mig.

Tack och godnatt.









Inga kommentarer: