lördag 4 februari 2012

Nutränad och nyduschad. Känns så sjukt bra att jag varit och kört ett sjukt Attackpass medans resten jag känner ligger hemma och är bakis ! ;) Va dock extra jobbigt eftersom luftkonditioneringen frusit så det var verkligen ingen luft där inne. Men det gick, trots att jag va halvt död efteråt. Nu måste jag få i mig min proteinshake innan jag ska hämta upp lite folk och fara på bolaget. Blev visst fest hos mig ikväll. :)

Det är så himla kul när Simon är här i Umeå och att han fille och Marcus kommer hit. Släkten är bäst, så är det bara. :)

Näe, upp å iväg. Hoppas ni får en trevlig lördag.

Och snälla alla. SLUTA skriv på fb hur kallt det är. Alla vet det redan. Sen att vissa har det extremt kan jag förstå men vafan. Om en uppdaterar om det behöver inte varenda jävel göra detsamma. Det är vinter, det SKA vara kallt. (och min bil har slutat fungera)

Inga kommentarer: