onsdag 22 februari 2012

Jag börjar tappa hoppet om mänskligheten snart. Tänker även använda meningen - det var bättre förr. Och inte förr som för fem - tio år sedan, utan kanske för femtio - sextio år sedan och innan det.

Sedan tänker jag från och med idag, bryta mitt hemska mönster gällande en grej. Se om jag kanske mår lite bättre av det.

Sen hände en rätt sjuk med rolig grej idag också. Så vi får se om det står ett blombud med 100 rosor utanför min dörr imorgonbitti innan jag går till jobbet. Isåfall tänker jag vända på klackarna och gå å lägga mig igen ;) haha! Väldigt intärnt men ack vad jag skrattade av skräckblandad förtjusning när det visade sig att halva min dröm jag hade igårnatt, och E´s tankar i morse verkligen inträffade nu på eftermiddagen.

Näe, snabbuppdate innan sängdags. Utbildning på jobbet imorgon. Ser fram emot det faktiskt. På många punkter ;p. haha. Ajust, kurs har det varit ikväll också. Lämnade dock efter hälften, men anledningen till har inte någon annan med att göra.

Tack och godnatt.

Inga kommentarer: