måndag 9 juni 2008

Babbel.

Äntligen.. Efter ca 1½ månad har jag äntligen
fixat internet. Jag är lyckligast i världen.

Bilder ska läggas upp osv, men dock har jag
väldigt lite tid till det eftersom fotbollsEM har
dragit igång vilket innerbär 2 matcher varje
kväll, vilket innebär att jag mest kommer att
häcka framför tvn här hemma, eller nånannanstans,
men jag kommer knappt ha tid med datorn.
Inte mellan 18 och 22.45 iallafall.

Mor och Mats är här just nu. Mamma fixar med
mina köksgardiner som äntligen ska komma på
plats. Nu är det ända som saknas lite tavlor som
ska sättas upp, men jag har inga betongspikar så
det måste inhandlas innan.

..

Förövrigt så denhär helgen varit väldans bra.

Lördag på dagen åkte jag, Timmy och Simon ut
till brännland och klättrade. (bilder kommer upp
på bilddagboken troligast i morgon). Det va riktigt
trevligt och samtidigt rätt läskigt - det va högt och
väldi brant.

Näe, nu börjar andra halvlek vilken sekund som helst.
Ska dra mig..

see ya.

(Nu sitter Mats och säger att han kanske ska åka iväg
till K-rauta nu och köpa spiken, så tavlorna kanske
kommer upp ikväll ändå. Jag vet helt seriöst inte vad
jag skulle gjort utan mamma och mats. Jag är så grymt
tacksam för allt dom hjälper mig med här hemma.)

Inga kommentarer: