måndag 30 juni 2008

fuckit.

Hej typ feber,
Hej halsont,
Hej huvudvärk.

Ni är äckligt ovälkomna men verkar då fan inte bry er!
suckers.!

Jobbade min första helg i helgen. Sov åt helvete för lite
timmar. Men det gick väl bra ändå, tror jag.. Ingen som har
klagat idag iallafall.

Annars har helgen varit kanon.
Fredagen tillbringades bland massa mygg ute i sävar.
Lördagen tillbringades först hos Simon ute på gräset i
solen, grillen igång och några kalla. Sedan ner mot stan,
kollade på bilar, träffade massa folk, sedan till Oleary´s
där jag efter ca 20-30 minuter lämnade "gänget" föratt
gå mot Max och möta upp Danne och co. Hängde med
dom till klockan var närmare 07 på söndagmorgon då
jag inte orkade mer och somnade i en soffa på marieberg
nånstans. Men trevligt hade jag iaf..

Igår var jag , simon och timmy ute i gräsmyr och hälsade
på familjen där. Ett nyfött gullit föl befann sig på ridbanan.
Verkligen utgulligt.

Ikväll har jag bara sovit ungefär sedan jag komme hem,
så vem tror jag kommer kunna sova ikväll? Inte jag iaf.

Inga kommentarer: