fredag 20 juni 2008

trött.

Hyffsat trött kan jag lova att jag var i morse,
men jag tog mig iväg i tid till jobbet och allt gjordes.
Lunch på Rex med jobbet, sedan vandrade jag mest
omkring på stan medans jag väntade påatt Anna
skulle sluta jobba. Köpte en ny bikini och lite andra
smågrejer. Gick och gjorde Helena sällskap på
ramaffärn ett tag vilket var väldigt trevligt. Träffade
lite folk hit och dit och tillsist efter 3 timmars stadsvandring
slutade Anna. Vi begav oss till Maxi föratt storhandla inför
midsommarfirandet imorgon. Det kommer nog bli trevligt.

Anna körde hem mig, och jag slängde mig i soffan direkt och
somnade typ 1 timme. Chrille komme förbi. Glodde lite film
och sedan komme Tina med grillen. Gick ut och mötte upp
Timmy och Simon och åkte iväg en snabbis till åhem där vi
träffade Anna och Madde en sväng. Tillbaka till mig och tog
det lugnt och glodde lite tv, och nu ska jag äntligen få gå å
lägga mig. Riktigt skönt att få sova ut i morgon - hoppas jag!

& mamma, om du läser detta så ring mig. Inte för tidigt men
ändå. Har 0,15 kr på telefonen så jag kan inte ringa. :/

Näe, godnatt gott folk, och trevlig midsommar!

1 kommentar:

Leo Zelada sa...

Muy interesante tu blog.


Saludos de este poeta en Madrid