torsdag 26 juni 2008

trevlig kväll med taxifolk.

Igår när jag skrev "skriver mer ikväll", visste jag inte att jag skulle komma hem mitt i natten, kring 03-tiden eller så. Hade en så fruktansvärt bra kväll igår. Pernilla och jag vandrade på stan, sen komme hennes syster och vi åkte till pörni. Satt där och funderade på vad som skulle hända på kvällen, och tillslut bestämde vi oss att dra ihop alla taxikollegor åt Pernilla och Nina, spela kubb och ha trevligt. Jag älskar att träffa nytt folk, och alla var verkligen supertrevligt. Sådär trevliga som man nästan inte kan vara mot någon "ny" som mig. Det var verkligen jag och bara maaassa taxifolk. Efter kubbspelande utanför mig åkte alla till nydala där eld gjordes upp, öl/grogg dracks, korv grillades och brännboll spelades. Hur sjukt kul som helst.. Tack alla ni för en kanonkväll.
kubbspelande

grillning.


Ankan bet mig ;( haha.


people.


Brännbollsspelande.


Är dock väldigt trött efter en arbetsdag. Fick spendera förmiddagen nere på UTCF med Annelie. Det var mysigt. Sedan lunchade vi i centralhallen. Nu håller jag på tvätta. Efter ungefär 2 timmars sömn inatt är det en aningens svårt att hålla upp ögonen, men till 19.00 måste jag vara vaken, annars är jag klädlös, Typ!. Det blir iallafall en tidig kväll. Måste ta igen sömnen jag missade inatt, och jag orkar inte vara såhär trött i morgon också. Det är inte hälsosamt..

Over and out.

Inga kommentarer: