fredag 27 juni 2008

:).

Ikväll vankas bastu, badtunna och öl.
Blir nog trevligt. Imorgon är det wheels
så det ska nog bli en bra helg, trots....
att jag har min första jobbhelg. Men det
ska nog gå bra ändå.

Pratade lite med Simon idag också om
att kanske åka ut till gräsmyr på söndag
och hälsa på pappa å familjen där ett tag.
Var ett tag sedan, och i förrgår fick en av
våra älskade hästar en lite gullig fölunge.
Tydligen huuuur söt som helst, så jag måste
verkligen dit och kolla :) . allt beror på om
Simon ids köra ut dit, annars äre svårt att
ta sig dit och hem.

Näe, nu ska jag in i duschen, göra mig iordning
och sedan gå ner till Simon och grilla lite föratt
sedan bege oss ut mot sävar. :).

1 kommentar:

Tina Jakobsson sa...

Eller så far du ut och är där hela nästa helg så kan du umgås massor med mig när jag bara kommer infinna mig nedanför backen och över gatan. Vore kul. :)