lördag 14 juni 2008

Sverige - Spanien.

ikväll är jag redå att hejja fram det svenska laget.

Igår åkte vi till carro och patrik. Satt där och sedan drog vi vidare till droskan. När jag kom hem så tog jag å drack Resorb som Annelie tipsat mig om eftersom det är vätskeersättning så skulle jag alltså inte bli lika bakis som vanligt. Och det hjälpte, iallafall litegran. Är inte lika bakis som förrut men ändå litegranna, men ack så mkt mindre. Tack Annelie för det underbara tipset.

Ikväll väntar en sverigematch som ska ses med blågult ansikte, nära vänner och en öl eller två. Tänker absolut inte festa ikväll. Det gjorde jag tillräckligt igår, men nån öl till matchen, det hör liksom till. Oavsett om det är måndag eller lördag.

& jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag tänker på det hela tiden och blir mer eller mindre deprimerad såfort dom tankarna kommer upp. Jag måste sluta. Jag måste tappa allt jag känner. Jag måste glömma och gå vidare, för nu inser jag att det är precis som jag alltid trott, typ!

Inga kommentarer: