söndag 15 juni 2008

crazy helg.


En helt galen helg har det varit kan ja lova.

Men jag lever.

Sverige förlorade igår. Det sög totalt men jag vann iallafall lite pengar så det va ju nått possitivt i det hela. Efter matchen, som sågs här hos mig åkte vi ner på tc och satt oss på uteserveringen och drack nå öl och hade trevligt. Träffade mkt nytt folk och sånt är alltid kul. Satt där med vårt blågula ansikte och med sverigekläderna. Kändes fel eftersom dom förlorade, men hellre att ha kvar ansiktsmålningen än att ta bort det och ist bli helt grön. En trevlig kväll helt enkelt.


Förövrigt hörde en möänniska av sig idag, som jag verkligen inte trodde skulle hröa av sig. Helt galet vad jag gjorde bort mig inför honom förra helgen, men det va kul att höra från honom.

Lägenheten ser just nu ut som ett bombnedslag. Har inte orkat eller haft tid till att städa så jag får göra det i morgon efter jobbet. Har haft girlsnight ikväll. Pernilla, tina och anna har varit här. Jag , Tina och Pernilla har färgat hår osv. Otroligt trevligt. Sen åkte vi ner på stan och käkade pizza kring 8, eftersom ingen hade ätit middag och efter det åkte vi förbi Pernilla. Satt där å snackade och hade skojj. Tack för en underbar kväll tjejer.

Nu ska jag slänga mig i soffan, sen gå å lägga mig tidigt. Jag är sjukt trött och inte alls taggad på att jobba i morgon. Annelie är ledig så det kommer att vara tomt. Tur att Sofia iaf är där, hon är en väldi trevlig människa så jag ska nog överleva veckan..

Gonatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Midsommar...Stugan ? ? ? ?
......eller inte ? ?....Vi får ju så sällan se dig ! !

Kram

Anonym sa...

Märk här nu hur jag inte nämner min bitterhet över Sveriges snöpliga förlust igår.
Jag har nämligen gått vidare.
Jag blickar framåt.
Tänker typ: Bollen är rund och andra liknande saker.
Jag är positivt inställd.
Förutom möjligtvis när jag tänker på en eventuell kvartsfinal MOT HOLLAND.
Holland skrämmer skiten ur mig.
Jag tror att de är robotar.
Läskiga, läskiga målrobotar.
Men men.
Nu tar vi en match i taget.
Allt kan hända, yada yada yada.

Ytterligare en fotbollstjej på bloggen "onekligen"....Honskriver himla mysigt och kul......
Sjukskriven är jag och har det rätt trist .....
Vi hörs
Kia