lördag 13 september 2008

20.



Igår gjorde jag och Anna tårtbotten och kladdkakan. Det var en supermysig kväll måste jag säga när vi höll på å baka oså. Sen kom Simon och lite senare Timmy. Jag och Simon for på Olearys och eftersom det inte var så jättemkt drag där åkte vi senare till anseeeeee..

Vaknade i morse och inser att jag faktiskt fyller år idag. Börjar åt helvete med att jag störtblöder näsblod och när jag kliver upp låser sig ryggen mer än vanligt och foten gör jätteont. Jag hatar att fylla år. Fast det är bra på ett sätt. Snart kommer Anna, sen ska vi och köpa det sista till tårtan och sen jag JAG PÅ BOLAGET för första gången. hah!! Okej, jag är barnslig. :p

Nu ska jag fira min dag. hané

3 kommentarer:

Unknown sa...

HIPP HIPP HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!!

Ett litet kuvert kommer med posten :-)

Puss och kram och ha en härlig dag!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du får en bra dag och kväll/natt.
Kramelikram från mostra

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen älskade dotra min. Ha en riktigt bra kväll med gänget o ta hand om dig, det kommer en dag i morgon oxå. Kram.