söndag 14 september 2008

dagen efter.

Just nu ser det förjävligt ut här hemma. Det är öl torkat på golvet, på borden och överallt. Tårta ligger utspritt lite här och var och det kletar under fötterna när man går. Drapperiet vid sängen råka gå sönder. Dock inte pga fulla människor, utan jag tror vajjern va sliten. Kanske ska säga tack till Magnus som faktiskt hjälpte mig att plocka ihop alla tomburkar och plastgrejer och de som gick att slänga.

Moa och Rasmus var förbi precis. Hämta bilnycklarna och så. Moa frågade om jag ville mysa med henne ikväll, och det ska jag! Hon kommer hit med film, pasta och kyckling så ska vi laga mat osv. Blir nog rätt nice tror jag. :)

Ajustde.. Det är ingen idé att försöka ringa eller skicka sms åt mig just nu. Min mobil är borta. Har mina aningar om vem som kan tagit den igår och jag tycker det är förbannat dålig stil. Mobilen är mitt liv och jag känner mig helt tom och naken utan den. Så idag är jag deprimerad och vill inget hellre än att få tillbaka den. Så, det är alltså inte lönt att försöka få tag i mig via telefonen.

Nu ska jag slänga mig i soffan ett tag till innan Moa kommer hit.

Puss och hej, från en sliten tjej! haha

(och söndag i bilder blir ett stort problem just nu eftersom jag tagit alla kort med min MOBIL, så det funkar inte)

1 kommentar:

Unknown sa...

Stackars gumman! Hoppas du återfår mobilen snarast!