måndag 29 september 2008

vimmel.

tur man skrattar nångång, haha!
Aah, denhär dagen har varit bland de segaste ever. Galet trött när jag komme hem så jag slockna i soffan ungefär på 5 sekunder. Ska strax hoppa in i duschen så jag kan hålla mig vaken tills min älskade betnérs "i ditt ansikte" börjar om ca 30 minuter. Har iaf bestämt nu att tillbringa helgen i skogen, om inget drastiskt händer som jag glömt, men det tror jag icket. Är så less på att det alltid händer samma saker, varje helg. Måste hitta nått nytt att göra. Skaffa mig ett liv såatt inte alla söndagar är deppdagarna utan att man faktiskt kanske har ork att göra något även dessa dagar. Funderar påatt börja med cambridge igen också, bara föratt jag aldrig orkar laga mat, och sedan blir det inte så mycke disk. Jag hatar verkligen att diska för er som inte redan visste det.
Babbelbabbelbabbel. Jag är less, på dåligt humör och bara väntar på att betnér ska höjja stämningen i detta just nu dystra hem. För er som inte förstått detta ännu ...
.... jag hatar måndagar!

1 kommentar:

Anna sa...

haha jag såg den där bilden på i-net!! haha jag tycker den är stenhärlig! ;)