torsdag 25 september 2008

feberfeber.

Feber feber feber.
halsont halsont halsont.
sova sova sova.

Ungefär så såg min gårdag ut.
Vaknade på natten av kallsvettningar och att jag mådde
sjukt dåligt. När mor fick veta trodde hon det var föratt
jag och Pernilla druckit vin kvällen innan. Men det ska
tilläggas att vi bara drack ett glas var, och på ett glas
blir man inte så illamående.

Allt slutade iallafall med att jag, mot min vilja, fick ringa
och sjukanmäla mig. Jag får alltid så grymt dåligt samvete
när jag är hemma, men eftersom jag vill bli frisk så tycker
jag att det är bäst att kurera sig med massa c-vitamin och
grönt te.

Jag mår bättre idag. Har ingen feber längre, men jag tror
jag blir hemma imorgon också, föratt bli riktigt frisk och
eftersom det aldrig finns nått att göra på fredagar känns
det bara onödigt att gå dit bara föratt sitta av dagen.

Ikväll fyller Ebba 4 år. Jag ska nog dit och gratta henne.

tjing.

Inga kommentarer: