tisdag 9 september 2008

träning.




Nyduschad sitter jag här just nu och dricker té.
Mår som en människa igen efter träningen.
Jaa, trots mitt ryggont åkte jag och tränade.
Spinning 30min och styrka överkropp 40min. (spump kallar vi det)
Det är när det är som jobbigast jag mår som bäst
och det märks på långa vägar att mitt tränakort har
varit fryst i 5månader. Efter ca 5 min av spinningen
ville jag lägga mig ner och dö. Men jag kämpade och
nu efteråt mår jag bättre än någonsin - fysiskt.



Det är förresten bara 4 dagar kvar tills jag fyller år.
Då vankas det tårta och förfest hos mig för mina vänner.
Familjen funderar jag påatt bjuda hit måndag eftermiddag.
Jag tror det kommer bli toppen faktiskt.
Lär väl kanske, (jag vet att jag aldrig gör det) lägga upp massa
bilder på söndag från födelsedagsfirandet.'


Påtal om söndag och bilder. En god vän till mig skulle ha
"söndag i bilder" på sin blogg. Det vart ungefär 2 söndagar
sen sket sig det. Men nu tänkte jag göra ett försök.
Varje söndag ska jag alltså lägga ut massa bilder - men inte
bara från söndagen, utan från veckan som varit.
Får se om jag lyckas hålla detta eller inte. det visar sig.!


Nu ska jag ta min tékopp, mysa ner mig i soffan och bara
se tv och ta det lugnt.


Ha en bra kväll! tjing.


Sen kan jag ju passa på att gratta Tina på sin födelsedag också.
Hoppas den vart kanonbra! :).



Inga kommentarer: