torsdag 18 september 2008

sorsele.

Igår var det full rulle från morgon till kväll/natt.

Åkte ner på stan efter jobbet och mötte upp Anna.
Köpte hårfärg, ett skärp, ett par byxor osv.
Sen åkte vi hem till mig, färga å klippte mitt hår.
Mitt upp i allt kommer Moa. Sen åker Anna efter ett
tag. Då dyker Pernilla upp. Alltid lika trevligt. :).
Satt å tjattra ett tag och hade trevligt. Voffisingen
lekte runt med min leksaksbil som jag en gång i tiden
fick av Simon som i sin tur fått den i ett kinderägg. haha!
Pernilla åkte efter ett tag då sysselsatt jag och Moa oss
med vänd tia och fotboll!.


I morgon åker jag, Moa, mamma och Mats till sorsele.
Ska sova hos mostra på fredagkväll, spela spel och mysa
med henne. Det kommer bli underbart. Ska bli så skönt
att få slippa denhär hålan för en helg. Göra nått annat än
samma gamla vanliga grejer hela tiden.

Näe, nu ska jag försöka fördriva tiden med nå vättigt.
hané.

Inga kommentarer: