onsdag 3 september 2008

upprörande.

Så förbannat jävla upprörd jag blir av att läsa detta.
Snart måste man väl inhandla en skoteroverall med LÅS på
föratt folk ska fatta nånting. Vem sover med kläder på liksom?
Jag fattar ingenting. Man ska fan kunna ligga naken och ändå
ska ett nej vara ett nej! Förbannade idiothelvete som inte sätter
dit honom. Han tillochmed erkände och ändå går han fri!

va i helvete händer med världen?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3235455.ab


--

annars hade jag en väldans trevlig kväll igår.
Hängde med Pernilla på maxi, skulle handla EN jävla grej
och slutade med ett kvitto på närmare 500kr. Dedär med
inköpslista är inte riktigt min grej. haha! Vi åkte efter det
och beställde Kebab och åkte till Pörnis jobb och käkade
där. Patrik och Anders(?) gjorde oss sällskap ett tag vilket
resulterade i vissa skrattattacker..

"man ska inte kasta sten i glashus".

"....... och inte heller spjut i radhus".

Haha, inser att detta måste upplevas föratt man ens ska
tycka att det är kul. Men jag och pernilla skrattade gott
åt det kan jag tala om! :) Tack raring för en bra kväll.

Jon hämtade mig på västerslätt och körde hem mig.
Han har köpt en splitterny bil. För väldans mkt pengar.
Jag förstår inte hur detta hände och vars han fick pengarna
ifrån, men bilen va mäktig :) . Tack för skjussen baby!

& ikväll ska jag & Pernilla på gratis ansiktsbehandling. ;)
Det ska bli så himla himla bra. Jag tycker om att hitta på
saker med Pernilla. Allt blir alltid så himla roligt med henne!

men, nu ska jag jobba ett tag till, deppa över att det regnar ute
och att det garanterat lär ösa ner när jag så promenera hem.

ååh, kom på att jag bara måste berätta hur less jag blev igår.
Jobbade över ca 1 timme föratt få + på flexen och när jag
äntligen kommer hem och ska låsa upp dörren hittar jag itne
nycklarna. Vars va dom? JOOOO! kvar på jobbet. Så det var
bara att bege sig på jobbet igen. Då va jag extra less kan jag tala om!

Inga kommentarer: