fredag 31 oktober 2008

fasan.

aah, min rygg min rygg.. Sa ba pang idag när
jag sku lyfta upp Isak sen vare kört. Ont är
bara förnamnet kan jag tala om. Men efter ett
eller två glas vin blir det förhoppningsvis bättre.

Full rulle har det varit hela dagen. Va inne i Visby
och handla och fixa inför festen i morgon, sen skulle
jag å Linda köra hem (Stefan, Marcus å ungarna hade
åkt hem redan) då kör Linda över en fasan. (Bild
kommer när jag är hemma igen). Så, jag å Linda kom
alltså hem med en fasan i gjutjärnsgryta. Spännanade!

Marcus tog direkt tag i saken och gick ut å plocka den,
så nu ligger det en fasan klar att stoppas i ugnen någon
dag för familjen Alm!.

aja, nu vill Olivia att jag ska komma å mysa med henne
och äta popcorn och se disneydags, föratt sedan läsa
gonattsaga och natta henne. Imorgon är det feeeest, yey!