tisdag 9 november 2010

Bankkortet spärrat, men tack och lov var alla pengarna kvar. Kommer tragiskt nog inte åt mina pengar förän mitt nya kort kommer. Men jag kanske sparar någon extra krona eftersom jag inte KAN shoppa något. Trååååkigt.

Ser fram emot träningen ikväll. Ska ge gärnet. Känner mig pigg i kroppen även fast jag är sjukt trött i huvudet. Sen funderar jag påatt dra en sväng dit i morgonbitti innan jobbet eftersom det inte blir någon träning imorgonkväll pga andra planer. Lär väl få världens ångest om jag inte tränar något alls.

Förövrigt skulle jag vilja ta tjänstledigt från detta jobb och prova nått nytt. Nått som känns meningsfullt. Skulle vara kul, men jag trivs för bra i "tryggheten". Jag vet att jag kan det jag gör, och jag vet att jag gör det bra. Vore bara kul att få cred för det någongång.

Inga kommentarer: