onsdag 24 november 2010

Igår va en rätt bra dag föratt vara tisdag. Dagen liksom flöt på. Träningen gick faktiskt sjukt bra för en gångs skull, eller.. det kändes bra iaf. Tycker verkligen om dethär pumpprogrammet och tycker inte det är roligt alls att det är ett nytt program nästa vecka och tre månader framöver. Ser fram emot ett pass ikväll på iksu med Victoria och sedan simning på det. Variera sig lite.

Helgen? Det känns som jag lovat alldeles för mkt i helgen, fast jag kommer inte ihåg nånting typ. Vet att jag ska tillbringa heeela söndagen på Leos men inte mer än så. Eller var det lördag? Jag har faktiskt sjukt dålig koll känner jag. Ska tydligen vara nå festligheter i helgen också, men får se hur jag känner om jag kanske håller mig nykter. Måste spara pengar känner jag. Jag slösar verkligen mer pengar än vad jag har råd med eftersom jag har två resor att överleva på typ samma lön. hmm, hur har jag tänkt dethär?!

Näe, nu ska jag gå å äta lunch med robin och snacka lite skit. Alltid trevligt.

Inga kommentarer: