fredag 26 november 2010

Jag ser fram emot helg. Känns som att denhär dagen kommer att flyta på. Jag har träningsvärk, men trotsar det och åker till Iksu och plågas på spinningen efter jobbet med Julia. Sen efter det åker jag på ett PSIpass på träna innan jag fullt tar helg. Det är kul när man märker att man minskar i midjemått. Trots att jag personligen inte känner det, är det kul när man märker att kläderna börjar bli för stora, och att vänner som man inte träffat på ett tag kommenterar det. Sen måste man väl kanske tro på vad måttbandet säger eller nått. Vad vet jag.

Ser fram emot lördagen enormt. Ska betala resten av Egyptenresan, vilket kanske inte är jääätteroligt, men då är det liksom helt klart. Bara att ta fram sommarkläderna å packa liksom ;P. Sen ska det bli så hiiiimla hiiiiimla roligt på eftermiddagen/kvällen. David har ju sin födelsedagsfest så det ska bli kul att träffa allt folk :) Ska va nykter, men jag har väl rätt mkt insett att folk tror att jag är full ändå bara föratt jag är så supertaggad oftast och beteer mig ungefär som OM jag hade varit aspackad. haha.

Söndag blir det Leos lekland för hela slanten. Ska bli sjukt kul att åka dit med hela familjen på papis sida. Massa barn å trevliga "vuxna". Kan inte bli bättre. Om jag inte kommer hem allt för sent efter det ska jag baka lussebullar å stöka fram julen !

Näe, nu ska jag ta mig härifrån. Jag är på bra humör, så jag ska inte låta det förstöras ^^ .

Trevlig helg

Inga kommentarer: