fredag 12 november 2010

Fredag idag, inte ens åtta timmar kvar tills helg. Jag har arbete ungefär 1 timme denhär dagen. Alltså typ 6 timmars väntande. Tror ni denhär dagen kommer bli lång? eeeh, jaa! Tack å lov kan jag prata i telefonen. Min största räddning faktiskt. Tror inte jag skulle palla ett jobb där man inte får ha på sig mobilen. Jag är så sjukt beroende av den.

Har egentligen inga som helst planer i helgen. Ska på spinning idag 15.30 på Iksu, sen blir det PSI på träna kl 17. Sen har jag hört det ryktas om girls night out ikväll. Kommer folk "utifrån" i helgen också. Hade någon frågat för en månad sen om jag tyckte det va kul eller inte hade svaret varit lätt och jag vet precis vad jag hade gjort. Nu vet jag inte. Jag vet ingenting. i-n-g-e-n-t-i-n-g.

Håller iallafall tummarna över att jag fått något bankkort i posten när jag kommer hem. En helg utan tillgång till pengar och jag bryter ihop. Speciellt eftersom det står shopping på morgondagens schema. Sånt går ju lite dåligt utan pengar.

Inga kommentarer: