tisdag 16 november 2010

Och POFF, så blev min hyffsat bra dag dålig igen. Helt utan egentlig anledning, bara det att jag hade sett fram emot en grej som inte blev av. Jag är världens bästa person påatt växla i humöret. Bäst på att vara sämst helt enkelt. Ena sekunden kan jag vara på jättebra humör, älska livet osv sen helt plötsligt skulle jag kunna skrika å gråta av ilska, besvikelse eller annat. Sen skriver jag oftast när jag är förbannad, irriterad, ledsen eller allmänt har något att klaga på, vilket får folk att tro att jag är riktigt jävla bitterfitta - vilket jag egentligen är. Men bara när jag är hemma själv... och lite emot min älskade mamma ;P

Känner inte längre för spinningen och pumpen heller . Även fast jag tycker det är sjukt roligt, och att jag vet att man alltid mår sååå mkt bättre efteråt. Nu tror jag att jag klickar hem domdär jävla skorna så jag blir lite gladare ;P

Inga kommentarer: