söndag 7 november 2010

Hemma igen efter en helg med min finfina släkt i sorsele. Har verkligen haft det hur bra som helst, även fast man kanske inte gjort så mycket. Hann med mina två 7kms löprundor i solsken å snötäckt väg. Tror det är snön som gör att man känner sig lycklig. Eller om det var föratt jag kom bort från skitumeå?! Iallafall, jag har laddat batterierna och nu känns allt bra och jag försöker att inte tänka på att det är yttligare en måndag i morgon. Yttligare en start på en arbetsvecka och jag gissar att man inte kommer att få känna sig glad speciellt länge.

Men nu ska jag njuta av att jag en kväll inte tänker på problem å tjaffs utan faktiskt känner ro i kroppen. Ingen stress , inga påhopp eller trakasserier utan jag ska bara vara.. För jag vet ju vad morgondagen väntar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en mysig helg. Det var så himla kul att du följde med, nu får vi se fram emot julhelgen, fast du har ju annat skoj på din agenda före det.Sköt om dig kram mor.