tisdag 30 november 2010

Nyss hemkommen från träningen. Spinningen kändes hur bra som helst och även pumpen. Min envishet är nog rätt possitiv när det kommer till träningen.(typ det ända stället det är bra) Jag är så extremt tjurig&envis så jag skulle typ hata mig själv för alltid om jag gav upp när det var jobbigt. Men jag behöver även detdär extra tagget man får av alla sjukt underbara instruktörer på träna. Det går liksom inte att ge upp. Varken på kondition eller styrka. Jag tycker verkligen om stället så sjukt mycket. Miljoner gånger mer än iksu även fast iksu är större och sägs vara så himla bra. Träna är så mycket mer familjärt och personligt på något vis. Sen att AnnaI börjat ha pass där är också himla roligt. Att bo med någon som gillar träning lika mycket som jag, och kan ge tips och råd. Vi taggar nog varandra lite också. Sitter å lyssnar när Anna lär sig nya releasen på pumpen nu, vilket gör att jag också lär mig - höhö .

Näe, en dusch, trycka i sig lite björnbär å sen kanske lite guitar hero ? ska höra vad damen vid andra bordet säger. ;)


Inga kommentarer: