måndag 20 juli 2009

Bilder från helgen. (väldigt blandad ordning.)

Olivia smäller ballonger.


Dags att blåsa ut ljusen på tårtan.


Jag och Linda snokar runt på internet ;P


Olivia vågade inte åka karusell själv,
så jag ställde såklart upp ;P


Olivia va smånervös.


Isak vågade inte rida ponnyridningen, men
klappa ville han mer än gärna!




Sötaste Isak.


Olivia ville ta kort på mig och mor.
(en aningens slitna).


Paketöppning.


Helt seriöst den sötaste lillkillen på jorden.


Olivia och mor fånar sig:)


Barnen hoppade hoppborg.



Sliten kusin och Isak :)


Olivia ville absolut rida.


Och hon tyckte det var himla kul.


Fina kusin som va sliten efter deras
klassåterträff på fredagen.


Tävlingar - här, starkaste man.


Olivia fick sitta på Hazzes hojj.


Alla motorcyklar från "visningen".


Olivia och Isak åkte tekopparna, men efter ca 30 sek
ville inte Isak mer så Olivia fick fortsätta själv.
(Han som körde karusellen tyckte att "mamma"
skulle åka med Olivia, men när jag förklarade att
jag absolut inte var mamma till barnen blev han
lite chokad. "men... du pratar preciiiiis som om du skulle
vara det". haha.)

Inga kommentarer: