tisdag 14 juli 2009

Jag är typ värdelös på att vara "chef". Eftersom alla är på semester och jag är ända ordinare just nu så ser jag mig själv lite som det ;P. Men när det inte flyter på som jag tycker att det ska så måste detta tas upp, och det är där jag är totalt useless. Jag är inte en människa som står och domderar över folk och säger vad som ska göras och inte, så när jag sa idag att det inte funkar i disken och att alla måste hjälpas åt kände jag mig som typ världens hemskaste bitch, även fast jag vet att dom inte tycker att jag är det. (eller, Sofia sa att hon inte tyckte det iaf!:P). Hursomhelst. Jag är mest förvirrad idag. Det ringer folk om leveranser från australien och cyris och jag fattar typ ingenting. Maskiner larmar och jag måste ringa runt till fastighetstjänst typ hela tiden, och där är det typ 30 min telefonkö innan man kommer fram. Har sjukt mycket kvar att göra, packa upp leveranser osv så nu är jag stressad. Men utöver det är det sjukt kul att vara på jobbet för en gångs skull. Massa skratt och så och jag tycker verkligen bra om sommarvikarierna. :)
Ikväll blir en himla lugn kväll. Sova och bara dega i soffan är väl ungefär så det kommer se ut.

Tjing!

Inga kommentarer: