fredag 10 juli 2009


Nu är jag i stugan. Helt själv. I en skog. Det är väl ca 1 km till vägen härifrån. Nu har jag tänt ljus i hela storstugan, eftersom det inte finns någon el. Allt styrs av solceller. Har huggit ved så jag kan göra upp en brasa strax och få upp någon värme. Sen får jag se om jag värmer badtunnan eller bara går ner till avan och tar mig ett kvälls/nattdopp. Om jag sover här vet jag inte. Det beror på hur rädd jag blir. Block och penna är med så jag får skriva ner alla tankar. Har med mig godis och skvallertidningar också. Så nu ska tankar rensas och ett nytt liv startas. Ha en bra helg!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Ojdååå, vart har ni stuga då raring? :)
Miss you!
Nån tid över för mig till veckan?

Tina sa...

Du glömde nämna fotbollen ;P hehe. Hoppas du haft det bra därute.