onsdag 15 juli 2009

Sånnahär dagar älskar jag mitt jobb. Eftersom jag och sommarjobbarna jobbar på rätt effektivt på dagarna innebär det att vi är klar med "dagsgörat" hyffsat tidigt. Så idag har Jag, Emelie, Erika, Robin, Ulrika och Marianne spelat beachvollyboll på lunchen. Hur kul som helst. Även fast jag är världens sämsta förlorare OCH vinnare vilket jag visade ganska tydligt idag. Publiken bestog av Ullabritt och Cissi också. Verkligen hur kul som helst.

Annars är dethär en sånhär dag där mitt psyke inte är det bästa. Mitt humör går upp och ner och jag vill egentligen bara stänga in mig någonstans och gråta sönder. Men sånt får jag ta när jag kommer hem. Ska tvätta ikväll så jag kan ändå inte göra speciellt mycket.

Nu ska jag gå och tröstäta min glass och sedan försöka hitta en skiftnyckel. Alla är spårlöst försvunna och föratt jag ska kunna bygga ihop alla gallerreoler så måste jag verkligen ha en sådan. Men hur ajg ska lösa det har jag absolut ingen aning om. Får bli ett senare problem.

Inga kommentarer: