onsdag 1 juli 2009

Jag är så himla glad att jag har kvar mina små skvallertackor till vänner i gräsmyr. Det är sånnahär gånger det uppskattas. Riktigt skönt att höra att det äntligen hänt något, att "dom" tagit ´tippset´ på allvar. Nu är det bara att hoppas att riktiga åtgärder tas vid. Innan någon måste dö föratt det ska tas på allvar.

Det var förövrigt världens åskväder inatt. Kring två väcktes jag så då gjorde jag Micke sällskap på ballkongen och kollade på blixtar och lyssnade på muller och regn. Jag tycker om åska så himla himla mycket. Hur mysigt som helst.

Har haft sinnessjuka drömmar inatt också. Om hemliga organisationer och superhjältar som flyger. Sen sista drömmen vet jag handlade om en människa jag verkligen inte tål. Har inte haft problem med denna person förrän bara några veckor sedan, och mitt hat till denna människa är kraftigt. Jag är inte den tjejen som hatar folk, men när dom försöker förstöra för mig och sprida rykten och snacka skit, då förlorar man mitt förtroende helt och det är inte speciellt lätt att få tillbaka. Så i morse när jag vaknade var jag på helt galet dåligt humör, tills jag insåg att allt bara var en dröm. Även om det var en hemsk sådan. Sen när jag fick berätta hela drömmen för Sofia i morse slutade det bara med att vi satt och asgarva och tyckte att allt bara blir mer och mer patetiskt för varje dag som går.

Ska nog börja småpacka ikväll. Eller, iaf försöka tänka ut vad satan jag måste ha med mig. Jag har inga kläder att ha i sånnadär sällskap. Och eftersom jag va lite osäker på vars det var vi skulle, så googlade jag det igår. Jag fick för mig att det var kring göteborg men det visade sig vara bara någon mil ovanför Ystad, vilket innebär SKÅNSKA! jag hatar skånska. Jag förstår inte skånska. Alla andra kommer typ prata engelska. Jag kan inte prata engelska. Hur ska detta sluta :)?!

Inga kommentarer: