onsdag 15 juli 2009

När jag öppnade dörren till mig nu när jag kom hem möttes jag av den mest otrevliga ruttna lukt min näsa känt. Boven? - Timmys skor som Micke använder nuförtiden. Luktar inte bra någonstans. Nu måste jag storstäda, vädra och efter det får dessa skor bo ute på ballkongen och inte i hallen. Tvätten är i maskinen och jag måste göra allt föratt inte somna. Tankarna håller mig nog vaken mer eller mindra och likaså städningen.

Mamma och Mats kom förbi snabbt på jobbet idag för en "rundtur". Mamma skrek mest hela tiden och jag och Mats skratta. Dom är i sorsele nu. Jag åker på fredag. Men okända människor (Mammas arbetskamrat + familj). Känns lite pinsamt men jag har inte så stora problem att prata så det ska nog inte bli några problem. Mammas arbetskamrat har även sagt till mamma att jag ska få köra så dom får sova, men man får väl se hur det blir med det.

Nu ska ugnen på och vitlöksbrödet in. Har varit assugen på vitlök helaste dagen så det kommer väl till pass. Sen städa städa städa och sen sova.

Hejdå!.!.!.!

1 kommentar:

Petra sa...

Vad kul att du kommer hit! Det där med att ta sig hit brukar ordna sig, alla vägar leder ju till Sorsele ;) Vi ses!