torsdag 2 juli 2009

Blev inte mycke till att börja packa igår. Blev massa tjaffs som kom emellan. Efter det så pallade jag inte att vara hemma riktigt så jag drog mig till Helena och vi for ut och gick. Hur mysigt som helst. Plus att jag precis kom fram till att hon är min äldsta vän. Jag tror vi lärde känna varandra när jag var kring 7-8 år eller något. Vilket innebär att vi känt varandra snart 14-15 år. Helt skadat länge. Och jag tycker bara om henne mer och mer för varje gång vi umgås. Igår var hon den största ängeln. Hon bara lyssnade och kom med kloka ord.

Ikväll blire massa tvätt och packning eftersom vi åker innan 07 i morgon. Jag är nervös, jag längtar, jag gruvar. Men jag tror faktiskt att det kommer bli rätt trevligt faktiskt.

"När huvudet är dumt, säger hjärtat till
och då får huvudet säga vad det vill"

Inga kommentarer: