torsdag 16 juli 2009




Tänk vad skönt de var när man var liten.
Då skitsnack inte existerade.
Kärleken var en puss på kinden.
Lycka var en godis påse.
Den värsta smärtan var när barbiedockan tappade benet.
Då man grät när man ramlat och skrapat i knät.

.Tänk om allt vore så lätt fortfarande.


Lunchen idag kommer bestå av beachspelande precis som gårdagen och efter jobbet ska jag ut till Elin. Fara ut och rida och prata vilket alltid är lika trevligt. Och att jag fortfarande har träningsvärk sedan måndagens ridtur spelar ingen roll. Lite silvertejp, sen får jag härda det andra. Haha ;D. Sen efteråt skulle vi käka tillsammans sen ska jag nog hem och packa lite. Tror denhär kvällen kommer bli bra tillsist. :)

1 kommentar:

Ninni sa...

ååå kan vi inte fara å rida nån dag du och jag? :) skulle vara mysigt :)
kramar