fredag 23 oktober 2009

Min moster har humor.

Idag fick jag ett brev på posten.:
" Du & Jag Sandra på terminal
3.
Kram mostra".
Jag och min moster åker till Gotland om en vecka, alltså nästa fredag. Till grejen hör att jag är så fruktansvärt flygrädd och de senaste två åren jag flugit dit har jag haft flygsällskap som hittat kanonbra på arlanda och kunnat lugna mig under flygresan. Jag har liksom svansat efter och inte tänkt på att memorera hur man tar sig från terminal 4 till terminal 3. Denna gång ska jag flyga själv till stockholm och möta upp min moster just på terminal 3 där vi flyger tillsammans till Visby. Jag har 45 minuter på mig att kliva av planet och hitta henne om inte planet blir försenat eller liknande vilket jag anser vara liiiite tid som tusan. Allt detta med tidspressen (enligt mig) gör att min flygrädsla blir ännu värre. Det är en vecka kvar och jag får redan ont i magen av att tänka på denna resa. Min moster, mamma och alla andra tycker att jag överreagerar och tror absolut att jag kommer klara detta. Men det tror inte jag.
Detta brev är alltså bara humor. Min humor, min mosters humor, och min mammas humor. Oj vad jag älskar min moster. Så himla mycket. Hon är världens bästa och jag ser fram emot en hel vecka med henne, min kusin och mina kusinbarn!,
Trevlig helg.


1 kommentar:

Kusin Petra sa...

Haha, det var väldigt sött och klurigt av Gunvor! Jag tror att det kommer gå superbra för dig, du kan ju alltid visa lappen för alla du möter så tillslut borde du hamna på terminal tre :) Hoppas ni får det toppen, hälsa alla! Kram