lördag 31 oktober 2009

Jaa, ni har säkert förstått att jag överlevde flygresan. Trots ett hjärta som slog i 500km/tim och ögon som tårades innan jag gick på planet så gick det bättre än jag trodde. Igår såg vi idol och spelade guitar hero. Efter att barnen lagt sig satt vi vuxna och drack lite vin och spelade kort. Först plump, sen ett spel jag aldrig kommer spela igen. Jag spelade fyra omgångar och låg flera flera poäng under alla andra. Då gav jag över till moster, då vann "jag" tillsist ändå. Hon är bra på kortspel hon. Det är inte jag.

Tidig morgon. Uppe med tuppen. Åkte ut till Tofta skjutfält där GGN 2009 hölls. Typ en motorcrosstävling i lera. Elitstarten var mäktig. ca 600 crossar uppradade. Deltagarna badade i lera bokstavligen och vi åskådare på sidan av var inte lika rena när vi åkte som vi kom. Det var en upplevelse.

Nu står moster och gör porterstek. Jag och Olivia ska baka kladdkaka (Väntar bara på att älsk ska rínga upp så jag får receptet på min superkladdiga kladdkaka! ). Men först av allt ska Linda slinga och grejsa på med mitt hår :).

Video från elitstarten kommer när vi fört över alla bilder och sånt till Lindas dator. (den är förresten himla liten och ROoooooOOsSSaaaaA!

Näe, vi hörs! Tjing.

Inga kommentarer: