torsdag 1 oktober 2009

Note to myself: Inhandla en jacka!!! (eftersom det börjar vara mer än minus 2 grader på mornarna,)

Idag fyller min pappa år. Och en av dom bästaste (moster) :). Stort stort grattis till er!! Ringer senare.


Jag är inte riktigt pigg idag heller. Men man får energi när man har så bra kvällar som jag hade igår. Hur bra som helst. Sen så länge jag slipper feber och halsont är jag nöjd. Plus att jag verkligen längtar tills i morgon då vi åker till stugan så jag kan verkligen inte bli sjuk. Det väntas badtunna, öl och massa annat kul med trevligt sällskap! =). (Kom ihåg: åka ut och fixa med badtunnan redan ikväll.)

Ikväll och inatt är jag totaly själv. Vad gör man då liksom? Jag är inte van vid att vara själv. Kanske ska se någon av alla tjejfilmer som Micke vägrar se? Kanske storstorstäda? Kanske rent av cyklar ner till pappa föratt gratta honom mer "på rikt". Kanske sova? Jag har ingen aning.. Men jag måste fixa med stugan och vattnet först iallafall. Sen får man väl ta det som det kommer!

Nu ska jag ta mig igenom denhär dagen utan att bli mer sjuk, och sedan bara längta tills imorgon.

Inga kommentarer: